Nog maar 5 nachtjes... - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Willeke Renssen - WaarBenJij.nu Nog maar 5 nachtjes... - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Willeke Renssen - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 nachtjes...

Door: willeke333

Blijf op de hoogte en volg Willeke

09 Januari 2011 | Nederland, Doetinchem

He lieve mensen!

Gister heb ik mijn eerste berichtje op mijn weblog gezet en jullie toegevoegd aan de mailinglijst. Jullie zullen vanaf nu dus een mailtje ontvangen als ik een nieuw bericht plaats, hopelijk vinden jullie dat leuk haha;)
Het bericht is hiernaast bij reisverslagen te vinden:)

Kusje!

  • 09 Januari 2011 - 21:24

    Jonathan:

    Dus ik krijg ongevraagd al die spam mailtjes van je? Hihi. Was gezellig vrijdag en ga je missen meid. Veel plezier alvast en neem een slof cocaïne mee vanuit Bolivia wil je? Of regel even een regionale dealer daar? Thanks.

    Kusjes Jo

  • 09 Januari 2011 - 21:39

    Marieke:

    't werkt :-) Tot later deze week, daarna is t tot over een paar maanden!

    xx

  • 10 Januari 2011 - 07:45

    Niek:

    Ja jezus, denk je dat ik op die zooi zit te wachten? Denk ik dat ik vrienden heb, ben jij t....
    ;)
    Nee hoor, vind ik leuk :) tot vanavond bij de borrel!
    xx

  • 12 Januari 2011 - 19:34

    Nienke:

    He zus,
    Yep hij doet het!!!! Inmiddels niet meer 5 nachtjes... maar nog maar 2 nachtjes... aaaah!
    Nee super leuk! Tot vrijdag
    Lieve knuffel je zus die je gaat missen!!!

  • 14 Januari 2011 - 08:08

    Harm En Jannie:

    En heel fijne reis, en pas jij goed op jezelf? We zullen je volgen, groetjes uit de Vinkenbuurt
    Tot over 4 maanden!

  • 14 Januari 2011 - 12:18

    Serkan:

    Willleeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeee!!!!

    je bent mij vergeten in je koffer te doen! o.O
    Hele fijne reis en als je een pablo escobar-look a like ontmoet: Vooral niet mee ouwehoeren!:)
    Wens je een onvergetelijke verblijf/ervaring daar! Njoy!

    Kus!

  • 14 Januari 2011 - 15:33

    Magriet En Gerrit:

    Ondertussen ben je onderweg. Een hele goede en voorspoedige reis toegewenst. Tuurlijk willen we je reiservaringen lezen.

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 24032

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 04 Juni 2014

Rondreizen Zuidoost Azië

14 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en rondreizen in Zuid-Amerika

Landen bezocht: