Nog maar 6 nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Willeke Renssen - WaarBenJij.nu Nog maar 6 nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Willeke Renssen - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 nachtjes...

Door: willeke333

Blijf op de hoogte en volg Willeke

08 Januari 2011 | Nederland, Nijmegen

Hallo lieve mensen!

Hier is hij dan: de weblog voor mijn reis naar Zuid-Amerika! Over 6 nachtjes is het namelijk zover.. Dan vertrek ik voor 110 nachtjes naar de andere kant van de wereld:)!
Ik ga eerst 8 weken naar Cusco in Peru waar ik zal wonen in een studentenhuis. Ik ga in Cusco eerst 4 weken Spaans leren zodat ik hopelijk enigszins kan communiceren bij mijn vrijwilligersproject. Na de taalcursus ga ik namelijk 4 weken helpen bij een buitenschoolse opvang waar na schooltijd ongeveer 120 kinderen tussen de 3 en 17 jaar komen. Daarnaast is er ook een groep kinderen die meedoen aan een programma voor Voorschoolse Educatie. Ik weet nog niet precies wat ik bij het project ga doen, maar ik hoop in ieder geval mijn steentje bij te kunnen dragen!
Na deze 8 weken ga ik nog 7 weken rondreizen door Peru. Waarschijnlijk ga ik ook richting Bolivia, maar de exacte plannen moeten tijdens de eerste 8 weken vorm krijgen.

Het vertrek komt nu toch wel echt dichtbij en daarom heb ik gister een afscheidsfeestje gehouden :) Iedereen heel erg bedankt dat jullie er waren en heel erg bedankt voor alle lieve en leuke cadeautjes, ik heb het echt super gehad! Ik weet zeker dat ik iedereen in Nederland ga missen maar de tijd vliegt waarschijnlijk voorbij... Via deze weblog ga ik jullie in ieder geval proberen op te hoogte te houden van mijn avonturen en alle leuke en mooie momenten die ik daar mee ga maken!

Dan heb ik tot slot nog een praktische vraag… Ik wil bij mijn vrijwilligersproject namelijk graag concrete, tastbare dingen achterlaten zodat ze later ook nog echt iets hebben gehad aan mijn komst. Ik heb daarom besloten om geld in te zamelen. Als jullie het leuk vinden (voel je niet verplicht!) wil ik jullie dus vragen om een bedrag te storten zodat ik mijn project ook echt verder kan helpen. Ik zal jullie via mijn weblog op de hoogte houden wat ik met het geld doe en zal achteraf een overzicht maken wat ik precies met het geld heb gedaan. Het rekeningnummer is:

8791431, W. van Renssen

Alvast heel erg bedankt en het volgende berichtje zal komen uit…Peru:D!

Veel liefs van mij!

  • 08 Januari 2011 - 22:47

    Niek:

    Eerste stap is gezet :)
    Heel veel plezier meid, geniet van je tijd daar.

    Xxx

  • 09 Januari 2011 - 12:15

    Mirna De Ruijter:

    Heeeeel veel plezier!!!

    Ik ga je volgen!:D

    Liefs Mirna

  • 09 Januari 2011 - 13:50

    Annemarie:

    Lieve Wil,
    Het komt nu allemaal erg dichtbij! :D
    Ga genieten van de tijd daar!
    En ik lees met veel plezier je verhalen ;)
    Dikke kus

  • 09 Januari 2011 - 17:53

    Lotte:

    Hee Lieve Will!

    Jammer dat ik er vrijdag niet bij kon zijn, nice dat je het leuk hebt gehad! Ben zelf ook erg druk met afscheid nemen van alle mensen in NL!
    Heel er veel plezier de komende maanden, hoop dat ik jou ook op de hoogte kan houden van mijn avonturen. (www.lottenaaruppsala.waarbenjij.nu) :D

    Heel veel liefs!
    Lotte xx

  • 09 Januari 2011 - 21:17

    Suus:

    Willie!
    Jammer dat ik niet op de groepsfoto sta zeg :(.. maar zo te zien heb je je afscheid flink gevierd ;)
    Nog een paar nachtjes en dan ga je alweer!
    Heel veel plezier, geniet ervan en ik hou je goed in de gaten :P

    Liefs

  • 12 Januari 2011 - 19:41

    Nienke:

    He zusseke,
    wat een leuke foto's! Was een erg geslaagd feestje!
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 24030

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 04 Juni 2014

Rondreizen Zuidoost Azië

14 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en rondreizen in Zuid-Amerika

Landen bezocht: