Nog maar 4 nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Willeke Renssen - WaarBenJij.nu Nog maar 4 nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Willeke Renssen - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 nachtjes!

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

23 Maart 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo lieve mensen!

Nog maar 4 nachtjes en dan is het zover: mijn vliegtuig naar Zuidoost Azië vertrekt!

Zoals de meeste mensen wel weten zijn de reiskriebels na mijn reis naar Zuid Amerika nooit echt verdwenen.. Na een jaar van hard werken in de horeca omdat er helaas weinig banen in mijn studierichting zijn, heb ik daarom besloten om het roer even om te gooien! Heerlijk 2,5 maand Zuidoost Azië verkennen! Ik begin mijn reis in Chiang Mai (Thailand) waarna ik vrijwel meteen Laos in zal gaan. Het plan is om daarna via Cambodja naar Vietnam te gaan om uiteindelijk vanaf Maleisië weer terug te vliegen.. De exacte plannen zullen gedurende mijn reis verder wel vorm krijgen :)

Ik heb mijn laatste werkdagen gehad, de meeste spullen zijn al ingeslagen en ik ben er dus nagenoeg klaar voor :) Eerst nog even heerlijk genieten van het personeelsuitje van de Hemel en het concert van de Backstreet Boys en dan ben ik ervandoor!

Ik zal af en toe een poging doen om jullie op de hoogte te houden van mijn reiservaringen (lang leve smartphones met waarbenjij.nu apps) en ben verder van plan om gewoon heerlijk veel te gaan genieten!

Liefs Wil

  • 23 Maart 2014 - 14:58

    Niek:

    Natuurlijk, spam mn mailbox maar vol met je testjes :p
    Maar top meid, nu heb je alle tijd om toch nog te gaan stressen haha.
    Geniet nog even van je daagjes hier en alvast een hele goede reis.
    Dikke x

  • 23 Maart 2014 - 15:20

    Annemarie:

    Leuk Willie, ik ben benieuwd naar je reisverhalen! :D
    Dikke kus am

  • 24 Maart 2014 - 02:27

    Mirjam:

    Lieve Willeke, superleuk om nu te lezen dat de plannen helemaal rond zijn en dat je echt gaat!! Aaaah cool man:) Heel veel plezier en genietze!

    Dikke kus Mirjam

  • 24 Maart 2014 - 07:59

    Sandra:

    Heeeeeeeel tof Willie, geniet er van! Kus!

  • 24 Maart 2014 - 10:07

    Gerrit En Magriet Van Lenthe:

    Lieve Willeke,

    een hele goede reis toegewenst, geniet ervan en kom weer vol verhalen terug.
    hartelijke groet Gerrit en Magriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Willeke

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 24029

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 04 Juni 2014

Rondreizen Zuidoost Azië

14 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en rondreizen in Zuid-Amerika

Landen bezocht: